Göğüs Büyütme

Göğüs büyütme cerrahisinde, silikon jel implantlar, salin implantlar veya bazı durumlarda yağ transferi kullanılarak göğüs büyüklüğü eski haline getirilir veya arttırılır. Estetik cerrahi işlemlerinin en popülerlerinden olan göğüs büyütmede, görünümünü iyileştirmek, eski haline getirmek veya dengeli bir biçimde düzeltmek isteyen kadınlarda memnuniyet oranı oldukça yüksektir.

Meme Büyütme İşlemi İçin İyi Bir Aday Mıyım?

Göğüslerinizin vücudunuza göre oldukça küçük olduğuna inanıyorsanız,
Mayo, dekolte kıyafetler veya vücudunuza yapışan dar kıyafetler giydiğinizde kendinizi rahatsız hissediyorsanız,
Kalçalarınıza oturan kıyafetler göğüslerinizi kötü gösteriyorsa,
Çocuk sahibi olduktan sonra göğüsleriniz küçülmüş veya sarkmışsa,
Kilo kaybı nedeniyle göğüsleriniz küçülmüşse,
Göğüslerinizden biri diğerinden belirgin oranda küçükse,
Eğer genel sağlık durumunuz iyi, olumlu bir tutum ve gerçekçi beklentileriniz varsa, bu işlem için büyük olasılıkla iyi bir adaysınızdır.

Meme Büyütme İşlemi Güvenli Mi ?
Meme implantı taşıyan kadınlar eğer ömür boyu bu implantları taşımak istiyorlarsa, gerektiği zaman değiştirilmeleri gerektiğini bilmeleri önemlidir.

Silikon jel dolgulu implantlar uzun yıllardır incelenmektedir. Ancak ayrıntılı ve titiz araştırmalardan ve veri elde edilmesinin ardından FDA (Amerikan Gıda ve İlaç Dairesi), silikon jel dolgulu implantlar ve göğüs kanseri, ilgili doku hastalıkları veya üreme sorunları arasında bir bağlantı tespit etmediğinden kozmetik amaçlı göğüs tedavi cerrahisinde kullanımı için bu implantlara onay vermiştir. Ayrıca FDA, meme implatlarını geliştirmeleri, pazarlamaları ve uzun vadeli güvenlik ve etkinlikleriyle ilgili bilgi toplamaları için üç firmaya yetki vermiştir.

Meme büyütme ve tüm meme implantlarıyla ilgili cerrahi teknikler sürekli olarak işlemin güvenliliğini ve güvenilirliğini arttırmak için geliştirilmektedir. Sağlıklı bir karar alabilmeniz için gereken bilgileri plastik cerrahınızdan edinebilirsiniz.

Meme Büyütme Ameliyatından Hemen Sonra

Genel anestezi uygulanmışsa, uyandığınızda sersemlemiş hissedebilirsiniz.
Göğsünüzün üstünde cerrahi örtü olacaktır ve muhtemelen her memeden gelen drenleri göreceksiniz.
Sirkülasyona yardımcı olması için ayaklarınızın üstünde sıkıştırma kolları olabilir.
Rahatsız hissedeceksiniz, ancak ilaçlarla ağrılarınız dindirilecek.
Hastane personelince birkaç saat gözetim altında tutulduktan sonra eve gitmenize izin verilir.
Hastane veya cerrahi merkez tarafından taburcu edilmeden önce, kesilerinizle nasıl ilgileneceğiniz gösterilecek, bandajlarınızı ne sıklıkla değiştireceğiniz ve drenaj tüplerinizi nasıl boşaltacağınız anlatılacaktır.
Anestezinin etkisi geçince biraz ağrınız olabilir. Eğer ağrılar dayanılmayacak gibiyse ve geçmiyorsa derhal doktorunuzla iletişime geçin. Ameliyat sonrasında ayrıca kızarıklık ve şişlik olacaktır. Bazı durumlarda şişliklerin geçmesi haftalar veya aylar sürebilir. Ağrı, kızarıklık ve şişlik şikayetlerinizin normal veya bir sorun belirtisi olup olmadığını anlamak için doktorunuzla iletişime geçin.

Sonuçlarım Ne Kadar Süre Kalıcı Olacak ?

Hamile kalmadığınız veya aşırı kilo almadığınız, vermediğiniz sürece memelerinizin boyutunda değişim olmaz. Bununla birlikte, yerçekimi ve yaşlanma etkisiyle zaman içinde göğüsleriniz gevşemeye ve sarkmaya başlar.

En güzel ve sağlıklı sonuçların yanı sıra güvenliğiniz için, önceden belirlenen sürelerde ve bir değişiklik gördüğünüz herhangi bir zamanda kontrol muayeneleri için plastik cerrahınızın ofisine gitmeniz önemlidir. Herhangi bir sorunuz veya endişeniz olduğunda doktorunuz ile temasa geçmekte tereddüt etmeyin.

TEDAVİ BİLGİLENDİRME