Fatih Göğüs Büyütme İmplant

Göğüs Büyütme İmplant; Meme büyütme ameliyatı (göğüs büyütme ameliyatı) ortalama 1 saat olup, ameliyat öncesinde muayene edilirsiniz. Gerekli ölçümler sonrası sizin de isteğiniz doğrultusunda vücut yapınıza en uygun meme protezi (göğüs silikonu) seçilir, göğüs büyütme ameliyatı gerçekleştirilir. Meme estetiği (göğüs estetiği) her ne kadar göreceli bir kavram olsa da yine de uyulması gereken bazı kurallar vardır. Yani meme estetiği sürecinde, muayene sonrası göğüs çapınızın elverdiği ölçülerde meme protezi (göğüs silikonu) konulabilir. Siz çok daha büyük olmasını isteyebilirsiniz fakat meme estetiğinde bu ölçümlere dikkat edilmesi gerekmektedir.

Meme büyütme ameliyatından (göğüs büyütme ameliyatı) çıktığınızda pansuman ve üzerinde sargı beziniz olur. Bir miktar ağrı hissedebilirsiniz. Ancak ağrı kesici ile bu ağrılar minimuma iner. Hastaneden taburculuk süreniz 24 saat olup ortalama 48-72 saatte normal hayatınıza rahatlıkla dönebilirsiniz. Meme protezinin (silikon protez) yerleştirildiği plana göre ağrıların şiddeti artabilir veya azalabilir. Ama meme estetiği ameliyatı hangi teknikle yapılırsa yapılsın, ilk günlerdeki ağrılar ağrı kesici ilaçlarla rahatlıkla azaltılmaktadır.

İletişim İçin Tıklayınız…

Etiketler: Göğüs Büyütme Yapan Klinik , Göğüs Büyütme Yapan Doktor , En İyi Göğüs Büyütme Yapan Doktor , Göğüs Büyütme Operasyonu , Göğüs Büyütme Ameliyat Fiyatı , Göğüs Büyütme Operasyonu Fiyatı , Göğüs Büyütme Dolgu , Göğüs Büyütme Yapanlar , Göğüs Büyütme Yaptıranlar , Göğüs Büyütme İmplant