AWT ile Zayıflama

Vücut şekillendirme, bölgesel inceltme ve selülit tedavisi, yağ dokusunu, bağ dokusunu, kasları ve metabolik sistemi düzenleyerek tam doku aktivasyonunu mümkün kılan en son teknoloji AWT Ultra ile gerçekleştirilir.

Vücudun belirli bölgelerinde spora ve doğru beslenmeye rağmen kaçamayacağınız bölgesel aşırılıklar ve cildin yüzeyinden görünen girintili, çıkıntılı yağ dokusu önemli bir kozmetik problemdir. Büyümüş yağ hücrelerini ve elastikiyetini kaybetmiş yaşlanma kollajenini içeren lifli bantlar, ciltteki portakal kabuğunun görünümünü andıran selülit oluşumunun bir sonucudur.

Lifli bantlar, yüksek frekanslı dokuya akustik dalgalar uygulanarak ayrıştırılır ve bağ dokuları, yeni kollajen içeren, esnek bükülmeli lifli bantlar oluşturularak gevşetilir. Kan dolaşımındaki bu artış, dermis ve epidermiste yeni kollajen üretiminde bir artışa neden olur.

Yüksek elastin içeren yeni kolajen sentezinin oluşturulması cilt elastikiyetini ve sıkılığını arttırır. AWT uygulamasından sonra cilt üzerinde oluşturulan bu doğal yeniden yapılandırma işleminden sonra, cilt, deri altı doku ve kas tabakası da dâhil olmak üzere tam bir sıkma ve şekillendirme tabakası oluşturulur.

Neden Awt ?

Birçok farklı sistemin uygulandığı bölgesel zayıflık ve selülit tedavisinde AWT; cilt, deri altı doku ve sonuç için gerekli kas tabakası üzerinde etkili olarak tam tabaka aktivasyonu sağlar. Dokulara zarar vermeden kısa sürede değişen güvenli bir uygulamadır. Uygulama süresinin kısa olması ve ağrı, ağrı ve açlık gibi uygulama zorluğu olmaması tedavi rahatlığı sağlar.

Awt Tedavisi Hangi Durumlarda Uygulanır ?

Bölgesel incelme
Selülit tedavisi
Cilt ve bağ dokusunun bölgesel olarak sıkılması
Liposuction sonrası deformitenin giderilmesi
Skar izlerinin tabanındaki girintileri ve çıkıntıları düzeltmek için uygulanır.
Awt Tedavisi Kimler İçin Geçerlidir ?
Bölgesel stres yönetimi için bölgesel inceltme tedavisinde AWT uygulamasında yaş sınırlaması yoktur. Özellikle erken yaş gruplarında selülit ve bölgesel muayenede kullanılır, ancak daha büyük yaş gruplarında uzun süreli sarkma tedavisinde de etkilidir.

Awt Uygulaması Hangi Bölgelerde Uygulanabilir ?

AWT ile bölgesel inceltme tedavisi, karın, kol, bacak, baş ve sırt gibi lokal yağlamaların görüldüğü vücut bölgelerine uygulanır.
Selülit tedavisinde selülitin en sık gözlenen kolu bacakların içine ve dışına uygulanır.
Awt Etkisi Nedir, Ne Zaman Ortaya Çıkar ?
AWT ile yapılan klinik çalışmalar sonucunda, uygulama sonrasında bölgesel muayenenin talep edildiği uygulama alanında yağ dokusu kaybı ve cilt elastikiyeti artışı bildirilmiştir. Selülit tedavisinde dermis ve epidermis düzensizliklerinde ultrasonografik görüntüleme takiplerinde 6 haftalık tedaviden sonra yeni kollajen görünümünde düzelmeler gözlendi.

Awt Tedavisi Nasıl Uygulanır ?

AWT ile, bölgesel kilo kaybı ve selülit tedavisi, kişiye bağlı olarak haftada 2 seans ile 4-5 hafta boyunca 8-10 seansta yapılmalıdır. Öğle yemeği molası olarak tanımlayabildiğimiz bu tedavi ortalama 30-60 dakika sürüyor ve kişinin yaşam kalitesini bozmuyor.

Hangi Durumlarda Uygulanmaması Gerekir ?

Böbrek ve karaciğer yetmezliği
Kalp yetmezliği, kalp atış hızı
Kontrolsüz diyabet varlığı
Pıhtılaşma bozuklukları
Derin ven trombozu
Hamilelik ve emzirme dönemi

Awt Tedavisinin Yan Etkileri Nelerdir ?

Güvenli bir uygulama olan AWT, bölgedeki kan dolaşımının artmasından dolayı hafif kızarıklığa neden olabilir, ancak bu yan etki kısa bir süre alacaktır ve herhangi bir kısıtlamaya neden olmayacaktır.

Awt Tedavisinin Başarısını ve Kalıcı Etkisini Nasıl Arttırabiliriz ?

Haftada en az 3 kez ortalama 30-45 dakikalık bir yürüyüş AWT tarafından üretilen enerjiyi yakmak için enerji sağlayacaktır. AWT’nin yararı, protein bakımından zengin karbonhidratların, zayıf bir diyet ile desteklenerek sonuçların kalıcılığını arttırmasıdır. Uygulama sırasında günde 2-3 litre su içmek, düzenli uyku alışkanlıklarını sağlamak ve sigara ve alkol gibi malzemelerin tüketimini önlemek, AWT’nin sağladığı etkileri kalıcı kılan faktörler arasındadır.