Cumhuriyet Mahallesi Malatya Caddesi Hazardağlı Plaza Kat-2 No: 58 Elazığ

Karboksi Terapi Tedavisi

Karboksi terapi, selülit, koyu göz altı halkaları ve çatlak izlerini tedavi etmek için kullanılır. Prosedürden geçen kişiler, şu alanlarda bir iyileşme bulur:

• Dolaşım
  • Cilt Elastikiyeti
  • İnce Çizgiler ve Kırışıklıklar

Ayrıca, kolajen onarımı ve yağ birikintilerinin yok olmasına yardımcı olur.

Ek olarak, göz kapağına kan akışını artırarak gözaltı halkalarını azaltmaya yardımcı olabilir. Bazı doktorlar da erektil disfonksiyon, akut artrit, raynaud sendromu ve zayıf kan dolaşımının neden olduğu alopesi tedavisinde bu tedaviyi kullanmıştır.

Yağ ve selülit azaltımı için, prosedür genellikle liposuction gibi daha invaziv ve yüksek riskli yöntemlerde tercih edilir.

Karboksiterapi yüz, göz kapakları, boyun, mide, kollar, bacaklar ve kalçalarda kullanılabilir.

Karboksi Terapi Nasıl Yapılır ?

İşlemin özellikleri tedavi edilen vücudun bir kısmına göre değişecektir. Bununla birlikte, prosedürün mekaniği çoğunlukla aynıdır.

Plastik tüplü bir akış regülatörüne bir tank karbondioksit gazı bağlanır. Doktor tanktan ne kadar gaz aktığını dikkatlice düzenleyecektir. Gaz, akış regülatöründen ve sonunda bir filtreye sahip olan steril bir tüp içerisine yayılır. Filtre, vücuda ulaşmadan önce tüm yabancı maddeleri alır. Ardından gaz, filtrenin karşı tarafındaki çok küçük bir iğneden geçer. Hekim cildin altındaki gazı iğneden geçirir.

İşlem neredeyse tamamen ağrısızdır. Bazı doktorlar iğneyi yerleştirmeden önce enjeksiyon bölgesine uyuşturucu krem ​​sürtünür. Acı olmamasına rağmen, bazı insanlar kısa bir süre sonra garip bir his hissettiğini bildirdi.

Karboksiterapi ayakta tedavi prosedürüdür ve genellikle tamamlanması sadece 15 ila 30 dakika sürer.

• Karboksiterapi, selülit, çatlak izleri ve koyu göz altı halkaları için tedavi yöntemidir.
  • 1930’larda Fransız kaplıcalarında ortaya çıkmıştır.
  • Tedavi göz kapaklarına, boyun, yüz, kol, kalça, mide ve bacaklara uygulanabilir.
  • Vücutta doğal olarak oluşan bir gaz olan karbondioksit infüzyonlarını kullanır.

Kolaylık

• Hızlı, 15-30 dakikalık bir ayakta tedavi prosedürü.
  • Selülit veya yağ azaltma işleminden sonra 24 saat boyunca bir küvetin içinde yüzmek ve banyo yapmak dışında hemen normal rutinlerinize dönebilirsiniz.
Bugünden sonra kendinizi daha iyi hissetmeniz için hemen bizimle iletişime geçin.
Konuşma Başlat
Bize Whatsapp'dan Ulaşın...
Merhaba! Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz ?